Raporty dotyczące negatywnego postrzegania

Raporty dotyczące negatywnego postrzegania

Identyfikacja głównych platform społecznościowych i stron internetowych jako źródeł Informacji o Marce: Precyzyjne Określenie Lokalizacji Treści Negatywnych

Nasze raporty oferują analizę negatywnego wydźwięku treści znajdujących się w przestrzeni internetowej. Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych i przetwarzając duże ilości danych, dostarczamy szczegółowych informacji o wydźwięku Twojej marki lub produktu w sieci.

Co zawiera nasz raport?

Raport jest przygotowywany w zakresie poniższych kategorii:

Tego rodzaju raport jest podstawą rozpoczęcia współpracy, bo pokazuje z jakiego rodzaju problemami mierzy się dana firma lub osoba.

Dlaczego warto skorzystać z naszych raportów?

Nasze raporty pozwalają zrozumieć, w jaki sposób Twoja marka jest postrzegana w Internecie, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych oraz skuteczniejsze zarządzanie reputacją online

skontaktuj się z nami

Masz jakieś pytania?

Chętnie pomożemy!