Obsługa platform e-commerce

Obsługa platform e-commerce

Obsługa platform e-commerce w zakresie narzędzi do ochrony produktu

Ochrona produktu jest kluczowym elementem strategii biznesowej e-commerce. W celu zapobiegania nieautoryzowanej sprzedaży i naruszeniom praw autorskich firmy powinny aktywnie monitorować i kontrolować swoje marki w środowisku online. Właściwe wykorzystanie narzędzi do ochrony produktu na platformach e-commerce jest niezbędne. W ramach współpracy oferujemy pomoc przy wdrożeniu następujących narzędzi

Ochrona produktu w Amazon

Ochrona produktu na Allegro

Obsługa w ramach Wsparcia Ochrony Produktu. Zakres prac obejmuje:

Uwaga: W celu zgłoszenia roszczeń w zakresie znaków towarowych trzeba być właścicielem znaku towarowego lub mieć pełnomocnictwo do działania w imieniu właściciela znaku towarowego.

Ochrona produktu na Etsy

Uwaga: W celu rejestracji należy być właścicielem znaku towarowego lub mieć pełnomocnictwo do działania w imieniu właściciela znaku towarowego.

W celu skorzystania z narzędzia, należy uzyskać zgodę na korzystanie i przejść przez proces konfiguracji z przewodnikiem.

Ochrona produktu na Facebook

W celu skorzystania z narzędzia należy uzyskać zgodę na korzystanie i przejść przez proces konfiguracji z przewodnikiem.

Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane przez zespół Facebooka pod kątem zgodności z zasadami platformy.

Ochrona produktu na Alibaba

skontaktuj się z nami

Masz jakieś pytania?

Chętnie pomożemy!